Datum příjezdu
Datum odjezdu

Recenze - Lázeňský hotel BELVEDERE

9.1
z celkem
42 recenzí

Jak sbíráme recenze?

Personál
93%
Vybavení
89%
Čistota
94%
Pohodlí
91%
Poměr cena/kvalita
84%
8

Anonym

jednotlivec
Čeština
15. 03. 2024
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Vyborny personal, velmi vstricny a pratelsky

Nedostupnost bezplatneho internetu na pokoji. Na snidani uplne chybelo cerstve ovoce, nedostatek sladkeho peciva a klasicke neslazene muesli.

8

Anonym

jednotlivec
Čeština
11. 01. 2024
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Nabídka kulturních akcí, příjemná obsluha v kavárně... příjemná obsluha v přízemí ve všech "mokrých" procedurách..

Chybělo ovoce na snídani. Někdy nervózní, neosobní přístup ke klientům, zmatek v organizaci mých masáží (pátek -sobota 5.1. a 6.1. ) Nutnost platit zapůjčení modemu k připojení na internet na pokoji...

9.2

Hana Vondráčková

jednotlivec
Hl.m.Praha
27. 11. 2023
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Procedury na úrovni, skvělá recepční Pavlinka!!!!

Strava pokulhává. Vše nedochucené,sůl a pepř musí být jinak jídlo jako ze školní jídelny.

9.6

Anonym

jednotlivec
Čeština
06. 10. 2023
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Jenom pobyt na 5 dní bylo málo.a

Bez námitek.

9.6

Kristýna Myšáková

jednotlivec
Ústecký kraj
22. 08. 2023
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

vše

10

Vilém

jednotlivec
Čeština
19. 06. 2023
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Byl jsem plně spokojen

10

Nejedlá Monika

jednotlivec
Jihomoravský kraj
04. 01. 2023
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Výborné léčebné procedůry, speciální masáže, také neomezený přístup do bazénu mi vyhovoval. Velice příjemný personál a opravdu vynikající jídlo po celou dobu pobytu.

7.2

Martina Houdková

dospělý pár
Ústecký kraj
03. 11. 2022
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Velmi pěkná budova i prostory recepce a krásná velká restaurace. Moc hezké a klidné prostředí

Určené místo u stolu spolu s cizími hosty i když byly jinde volné stoly. Nemožnost výběru večeře v restauraci hotelu po příjezdu. Káva z velkých nádob, nemožnost si připlatit kávu k snídani v hotelovém baru. Tak krásná restaurace by si zasloužila mnohem lepší služby a určitě by přišli lidé na kávu i z okolí. My volili raději jiná místa - krásný hotel Pawlik, Imperial, Savoy a další restaurace v okolí kolem promenády. Omezenost parkovacích míst bez předchozí informovanosti. Hrnky v hotelu působí lehce nemocničně. Objednání procedur byl sestrou komentován v podstatě podobně - “jako v nemocnici”? Systém žetonků působí úsměvně?

9.6

Miroslav Dušek

dospělý pár
11. 06. 2022
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita
9.8

Ivona Nováková

jednotlivec
Praha
24. 08. 2020
Personál
Služby
Čistota
Komfort
Poměr cena/kvalita

Velmi příjemné prostředí v parku v centru dění ochotný a mily personál včetně balneoprovozu . Stravování na úrovni ceny. Těšíme se na další pobyt.